Search..

Return Request

Αίτημα Επιστροφής
Αρ. Παραγγελίας *
Email *
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε; *
Ονοματεπώνυμο *
Κινητό Τηλέφωνο *
Επιστρεφόμενο Προιόν *
Με ποιο προϊόν θες να κάνεις αλλαγή; *
Κωδικός Προϊόντος *
Λόγος Επιστροφής
Με ποια τράπεζα συνεργάζεστε; *
Ποιο είναι το IBAN της τράπεζας σας; *
Συχνές Ερωτήσεις
  • Είναι η πρώτη αλλαγή δωρεάν;

    Ναι , τη πρώτη αλλαγή το κατάστημα μας τη κάνει δωρεάν. Η μόνη προϋπόθεση είναι να γίνει επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημέρων.

  • Είναι η επιστροφή χρημάτων δωρεάν;

    Ναι , αν δε σας αρέσει το προϊόν που κάνατε αγορά από το κατάστημα μας γίνεται επιστροφή όλου του ποσού της παραγγελίας σας με τη μόνη προϋπόθεση να επιστραφεί το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών & να υπάρχει η ζελατίνα και η απόδειξη αγοράς.

  • Με ποια Courier κάνω την επιστροφή;

    Μόλις ολοκληρώσετε το αίτημα επιστροφής μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με Γενική Ταχυδρομική ή Box Now. Μόλις ολοκληρώσετε το αίτημα επιστροφής θα λάβετε ξανά σχετική ενημέρωση.

  • Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία που έγινε από το Skroutz;

    Όχι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα για το λόγο ότι η αγορά σας έχει ολοκληρωθεί μέσα από το έξυπνο καλάθι του Skroutz και η ίδια η εταιρία εκπληρώνει όλη τη διαδικασία επιστροφής με δικά τους έξοδα. Στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να ανοίξετε ένα αίτημα επιστροφής μέσα από τη παραγγελίας σας στο Skroutz.

Πριν ξεκινήσεις..

Αναζήτησε τον αριθμό της παραγγελίας σου & το email σου, χωρίς αυτά τα 2 στοιχειά, τα οποία πρέπει να ταιριάζουν, το αίτημα επιστροφής δε θα προχωρήσει. Αν σε περίπτωση δε γνωρίζεις τα στοιχεία αυτά κάλεσε μας στο 2616007487 .

Αν έχεις πραγματοποιήσει αγορά μέσα από το “Έξυπνο Καλάθι” του Skroutz επικοινωνείς μαζί τους και δε επιστρέφεις τη τσάντα σε εμάς.

Συνέχεια στην επιστροφήΕπικοινωνία με Skroutz
Λογαριασμός