Help Center
Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
Συχνές Ερωτήσεις
Πότε κάνω αίτημα επιστροφής;
Παρακάτω θα βρεις τους πιο συνήθεις λόγους επιστροφής ενός προϊόντος. Πάτησε πάνω στην αντίστοιχη ενότητα…
Οδηγός Επιστροφών
Αν το προϊόν που παρέλαβες παρουσίασε έχει ελάττωμα, αν παρέλαβες λάθος προϊόν, ή αν άλλαξες…
Τι γίνεται στη περίπτωση 2η αλλαγής;
Ενημερωθείτε πως μπορείτε να κάνετε 2η αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων
Σε πόσο χρόνο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων;
Αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων διαρκεί από 3 έως…
Πότε γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παρακάτω λόγους: Για την επιστροφή του τιμήματος στο πλαίσιο επιστροφής…
Με ποια Courier θα επιστρέψω ένα προϊόν;
Το κατάστημα μας δέχεται δωρεάν την επιστροφή του ελλαττωματικού προϊόντος μόνο με Γενική Ταχυδρομική ή…