Help Center

Πότε γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παρακάτω λόγους:

  • Ακυρώθηκε η παραγγελία σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας και είχατε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά , κάρτα ή Paypal
  • Αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας
  • Δεν υπάρχει τρόπος αλλαγής του προϊόντος που έχετε επιστρέψει στο κατάστημα μας

Για την επιστροφή του τιμήματος στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος ή ακύρωσης της παραγγελίας σας θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς διευκρινίζεται ότι:

Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, το κατάστημα μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Το κατάστημα μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.

Αν η χρέωση έγινε σε μηνιαίες άτοκες δόσεις τότε και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στις αντίστοιχες μηνιαίες δόσεις.

Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύεται από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Παρόμοιες Ερωτήσεις